iFree
  • דף בית
  • בלוג
  • גלריית אתרים
  • אודות
  • צור קשר
  • דף בית
  • בלוג
  • גלריית אתרים
  • אודות
  • צור קשר
iFree »

הגיגי פרסום והיפנוזה

13/06/2012 2 תגובות שי

הי
בפוסט הקודם סיפרתי שאני מתעסק לאחרונה עם youtube api שמאפשר סנכרון עם סרטוני יוטיוב
הראיתי לכם דוגמא מה ניתן לעשות עם זה (מי שלא ראה מוזמן)
למעשה צריך ידע טכני כדי ליישם את זה אבל מבחינתכם טוב שתדעו על הטכנולוגיה ואם תרצו תמצאו איזה הודי שיעשה לכם את העבודה.
במקביל החלטתי לנצל את הקהל שיכנס לפוסט כדי לבצע ניסוי קטן
בתמורה להשתתפותכם בניסוי אני נותן כאן תוצאות הניסוי והמסקנות שלי

קצת רקע מקדים:
CTR – אחוז הלחיצה על מודעה (מודעת פרסום). כלומר כמה הקליקו על המודעה מתוך אלו שצפו בה.
Banner Blindness – עוורון באנרים – מרוב שאנשים רואים בנארים הם מפתחים אליהם עוורון וכשהעין רואה משהו שנראה כמו באנר היא אפילו לא מסתכלת לכיוון.

בעקבות עוורון הבאנרים שהתפתח יצאו גוגל עם מודעות הטקסט בהנחה שזה משתלב יותר טוב עם האתר ונראה כמו חלק מהאתר.
אנשים למדו לזהות את המודעות של גוגל והתפתח מן סוג של עוורון גם אליהן.
גוגל יצא גם עם פרסומות על סרטוני יוטיוב אבל הבננו גם את זה והתרגלנו לסגור אותם.

המסקנה – כל מה שאנשים מתרגלים אליו ומבינים שהוא פרסומת הם מפתחים מן סוג של עוורון אליו.

הנסיון
ליצור סוג חדש של פרסומת שאנשים עדיין לא ראו ולבדוק את ה CTR

האקסטרה
לנסות ליצור אלמנט היפנוטי שיביא את הגולשים למין רגיעה ושירגישו נוח ללחוץ על הפרסום

הדרך
שמתי את הסרטון ומתחתיו באותו הרקע שמתי שורת פרסומת שתתוזמן בזמנים מסויימים 2 טיזרים של 5 שניות ואח"כ פעמיים פרסום לינק של 10 שניות.
בחרתי את השיר Imagine כי הוא מכניס אותך למין אופוריה של "תדמיין" תראה עולם טוב יותר וכו'
שמתי תרגום בצהוב על שחור כדי למקד את העין באיזור שם תוצג הפרסומת וגם שם בטקסט אתה מכניס את הגולש לקטע של "תדמיין…."

התחלתי את הסרטון ב "גו'ן לנון זצ"ל" כדי ליצור Pattern Interupt- (שבירת דפוס)
כשאדם מגיע לבלוג או לסרטון מסוג זה יש המון סקפטיים וציניים (במיוחד הישראלים) ומה שיכול לעבור בראש זה " טוב מה החרטטן הזה רוצה לספר לי הפעם"
הקטע של גו'ן לנון זצ"ל מעלה חיוך ומוריד את רמת המתח כדי להכניס את ה גולש לרוגע ומשם ממשיך למה שכתבתי לעיל

תוצאות הניסוי
בדקתי כמה מהנכנסים לפוסט גם לחצו על הפרסומת.
אמנם אלו תוצאות לא מדוייקות מכיוון שלא בדקתי כמה מהנכנסים צפו בסרטון.
בנוסף נזכרתי להעביר את הלינק דרך מונה שעה אחרי ששחררתי את המייל כך שהתוצאות בפועל אמורות להיות יותר גבוהות אבל אתן מה שיש שזו גם תוצאה מרשימה.

ביקורים יחודיים מאז שפרסמתי את הפוסט עד היום לפי גוגל אנליטיקס: 386
לחיצות על הלינק בסרטון מאז שפרסמתי עד היום לפי goo.gl :י 63
CTR – 63/386*100 = 16.3%
CTR של 16.3% הוא גבוהה מאוד מאוד לכל הדעות(בפרסום באנרים או מודעות טקסט של גוגל 1-2% נחשב בסדר.3% נחשב מעולה.  לא יודע מה נחשב טוב על סרטונים אבל מאמין שבאיזור הזה)

למה הוא כזה גבוהה?
לדעתי:
2 טיזרים + פרסומת תופס יותר מסתם פרסומת
צורה חדשה של פרסום שהעין עדיין לא רגילה
פרסום באיזור בו העין ממוקדת
pattern interupt שקדם לסרטון
העניין ההיפנוטי שכתבתי לעיל

אשמח לשמוע בתגובות למה את\ה לחצת על לינק הפרסומת וכך כולנו נוכל ללמוד יותר

תהנו,תגיבו ותלחצו לייק תודה

« הקודם
הבא »
2 תגובות
  1. בועז ורדי 13/06/2012 בשעה 12:06 הגב

    הי שי,
    סחתיין על היצירתיות ותודה על הפוסט
    בועז

  2. סיון 13/06/2012 בשעה 21:32 הגב

    השאלות החשובות-
    של מי הפרסומות וכמה הרווחת מזה?

    שכחת לחלוק איתנו את המידע הכי חשוב… 🙂

השארת תגובה

ביטול

ללמוד ולעשות
  • קורס חינם לבניית אתרים בוורדפרס
  • מדריך לקידום האתר בגוגל
  • מדריך לשיווק באימייל
  • רב מסר – חודשיים התנסות חינם
רוצה לקבל עדכון על תכנים חדשים?
כלים
  • התחבר
  • פיד RSS לפוסטים
  • פיד RSS לתגובות
  • WordPress.org
להיפגש יותר
  • Facebook
  • Google+
  • YouTube
  • RSS
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס