מכירים אמירות בסגנון "תן לי 4 שעות מזמנך ואלמד אותך איך להכפיל לשלש ולחמש את העסק שלך בעזרת בלה בלה בלה " ? אני חושב שיש משהו בסיסי יותר שצריך ללמוד ולישם כדי להגיע להצלחות הראשונות
וידאו מצויין שי אין ספק שיש צורך בהחלטה + תרגול + אימון אני בהחלט לא חושב שניתן ללמוד משהו ב 4 שעות
אלא
אם מדובר בקורס שמלמד נושאים מתקדמים בתחום כלשהו למשתמשים קיימים (אני למשל עשיתי קורס פרסום ביוטיוב שפשוט עשה לי נסים ב 3 שעות – לדוגמא)
בכל מקרה – הכי חשוב לבדוק תמיד ממי לומדים מיהו ומהו האם הוא רק מומחה שמלמד? או האם יש לו גם בנוסף ניסיון בתחום בהחלט יש לא מעט "מומחים" שהגיעו משום מקום (שזה בסדר) אבל פשוט מעתיקים אנשים אחרים ומתרגמים כלים שונים מחו"ל בכלל בלי שום ניסיון מעשי
היי שי יש איזה סיפור אורבני על איזה מישהו שבה לחברת משחות שיניים ואמר להם תנו לי מיליון דולר ואני אגדיל לכם את הרווחים. הם נתנו לו, וכל מה שהוא עשה זה להגדיל את החור של האריזה ב-20%, וכתוצאה מזה המכירות גדלו (כי האנשים מבזבזים יותר משחה בכל לחיצה). לא יודע אם זה סיפור אמיתי או לא, אבל המוסר השכל הוא שלפעמים שינוי קטן יכול לעשות תוצאות מדהימות. (אפילו אם זה רק 4 שעות, למרות שזה קצת קיצוני). חוץ מזה אחלה של בלוג ותרומה נהדרת לאינטרנט הישראלי.
אתה צודק במאה אחוז ולפעמים ספר אחד שאתה קורא יכול לעשות בך שינוי גדול אבל כדי להגדיל את העסק משמעותית בעזרת האינטרנט צריך ללמוד יותר מנושא אחד. צריך ללמוד על שיווק בכלל,על פסיכולוגיה התנהגותית של הגולשים,כתיבה שיווקית,שימושיות ועוד… מי שאומר שבגלל נושא מסויים שילמד אותך אתה תחמש את העסק שלך צודק שאפשר לחמש את העסק ע"י שימוש בX אך הוא שוכח שלפני X הוא כבר למד הרבה על שיווק,על התנהגות הגולשים וכו' ואת כל זה הוא מיישם הפעם ע"י שיטה X אך מה יעשה מי שאין לו את הכלים המקדימים? אם לדוגמא תוציא מלא כסף על פרסום ממומן אבל תביא את הגולשים לעמוד מעפן שלא ממיר בכלל? זוהי הנקודה שהתכוונתי אליה
וידאו מצויין שי
אין ספק שיש צורך בהחלטה + תרגול + אימון
אני בהחלט לא חושב שניתן ללמוד משהו ב 4 שעות
אלא
אם מדובר בקורס שמלמד נושאים מתקדמים בתחום כלשהו למשתמשים קיימים (אני למשל עשיתי קורס פרסום ביוטיוב שפשוט עשה לי נסים ב 3 שעות – לדוגמא)
בכל מקרה – הכי חשוב לבדוק תמיד ממי לומדים מיהו ומהו
האם הוא רק מומחה שמלמד? או האם יש לו גם בנוסף ניסיון בתחום
בהחלט יש לא מעט "מומחים" שהגיעו משום מקום (שזה בסדר) אבל פשוט מעתיקים אנשים אחרים ומתרגמים כלים שונים מחו"ל בכלל בלי שום ניסיון מעשי
המשך בעשייה המבורכת שלך אני נהנה לעקוב אחריך
עידו
תודה עידו 🙂
אמרת דברים נכוחים.
כל הכבוד ותודה
היי שי
יש איזה סיפור אורבני על איזה מישהו שבה לחברת משחות שיניים ואמר להם תנו לי מיליון דולר ואני אגדיל לכם את הרווחים. הם נתנו לו, וכל מה שהוא עשה זה להגדיל את החור של האריזה ב-20%, וכתוצאה מזה המכירות גדלו (כי האנשים מבזבזים יותר משחה בכל לחיצה).
לא יודע אם זה סיפור אמיתי או לא, אבל המוסר השכל הוא שלפעמים שינוי קטן יכול לעשות תוצאות מדהימות. (אפילו אם זה רק 4 שעות, למרות שזה קצת קיצוני).
חוץ מזה אחלה של בלוג ותרומה נהדרת לאינטרנט הישראלי.
אתה צודק במאה אחוז ולפעמים ספר אחד שאתה קורא יכול לעשות בך שינוי גדול
אבל כדי להגדיל את העסק משמעותית בעזרת האינטרנט צריך ללמוד יותר מנושא אחד.
צריך ללמוד על שיווק בכלל,על פסיכולוגיה התנהגותית של הגולשים,כתיבה שיווקית,שימושיות ועוד…
מי שאומר שבגלל נושא מסויים שילמד אותך אתה תחמש את העסק שלך צודק שאפשר לחמש את העסק ע"י שימוש בX אך הוא שוכח שלפני X הוא כבר למד הרבה על שיווק,על התנהגות הגולשים וכו' ואת כל זה הוא מיישם הפעם ע"י שיטה X
אך מה יעשה מי שאין לו את הכלים המקדימים?
אם לדוגמא תוציא מלא כסף על פרסום ממומן אבל תביא את הגולשים לעמוד מעפן שלא ממיר בכלל?
זוהי הנקודה שהתכוונתי אליה